Mijn eerste blog

Nou het is er dan uiteindelijk toch van gekomen, ik ben mijn eigen weblog begonnen.
Ik wil hier leuke haakwerkjes laten zien, voornamelijk van mezelf maar misschien ook
wel van anderen (alleen bij toestemming)
Ik hoop dat jullie met plezier mijn weblog gaan volgen, enne zijn er vragen dan hoor ik het graag.
Ook kun je wel dingen bij mij bestellen, maar ik maak er geen webwinkel van. Daar komt te veel
bij kijken en ben bang dat het dan echt een verplichting gaat worden en dat wil ik niet.

Afijn heel veel plezier op mijn weblog



2 opmerkingen:

  1. Heel leuk een eigen blog!!! Heel veel plezier ermee. Hopelijk volgen er nog veel meer leuke haakwerkjes, want ik weet dat je al zulke mooie dingen hebt gemaakt!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel succes met je blog, ziet er nu al mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen